emunda.net - PC игри, кодове(чийтове), файлове, онлайн игри

Новини

Преди пет години Microsoft излезе с идеята да раздвижи Xbox Live Arcade платформата през горещите летни дни като създаде няколкоседмична промоция, която включва нови различни игри всяка седмица и специални сделки и оферти, които да окуражават геймърите да свалят нови неща през време от годината, когато нямат кой знае какво друго за правене. И днес традицията продължава.

И така, за да отпразнува петата годишнина на Summer of Arcade, Microsoft реши да раздаде в лимитирано количество ексклузивни неща (само за сваляне, разбира се) от две от най-популярните си Xbox Live Arcade игри - Minecraft и Trials Evolution. На 18. юли всеки потребител на Xbox Live, който посети Summer of Arcade в XBL Dashboard-a, ще може да се радва на допълнения от двете игри.

За Minecraft – „Вземете безплатно ексклузивен Summer of Arcade Skin Pack, посещавайки Xbox LIVE experience на своя Xbox 360 по време на промоцията. Пакетът ще съдържа скинове за петте игри от Summer of Arcade.“ А за Trials – „Всяка седмица от Summer of Arcade ще можете да сваляте безплатен трак за Trials Evolution, вдъхновен от всеки нов гейм рилийз на Summer of Arcade.“ Също стартираща на 18. юли е Tony Hawk’s Pro Skater HD, игра, чиито допълнения за първи път излизат за сваляне през Summer of Arcade.
Автор: T.Павлов
Източник: kaldata.com

Днес Epic обяви 19. март, 2013г. за дата на рилийз на Gears of War: Judgment. Epic също сподели видео интродукция за новата опция за мултиплейър на Gears of War: Judgment, Overrun.

В долното видео имаме 5-минутен преглед на Overrun опцията. Видеото е главно начин за представяне на достъпните класове за COG защитниците и Locust нападателите. Ако играете COG, ще избирате между Инженер, Войник, Медик и Скаут (Engineer, Soldier, Medic, Scout); ако играете Locust, ще сте Тикър, Мошеник, Гренадир, Кантус, Блъдмаунт, Корпсър, Сепаред или Молър (Ticker , Wretch, Grenadier, Kantus, Bloodmount, Corpser, Serapede, Mauler)

Играещите COG имат задачата да се защитят от разруха, а другите – да разрушават. Звучи просто, нали?
Автор: Т.Павлов
Източник: kaldata.com

Свободна за ползване, преработена RPG версия на играта идва за PC и iPad.

Ако осемте добродетели Честност, Състрадание, Храброст, Справедливост, Жертвоготовност, Чест, Духовност и Смирение (the eight virtues of Honesty, Compassion, Valor, Justice, Sacrifice, Honor, Spirituality, and Humility) значат нещо за вас, значи и вчерашния анонс, че BioWare пуска преработена версия на Ultima IV, определено ви засяга.

Ultima Forever: Quest for the Avatar обещава да е „чудесно реставрирана“ версия на оригинала от 1985-та, която ще е свободна за игра на PC и iPad с поддръжка на кръстосана платформа, която ще позволява кръстосана игра с различни устройства. Играчите ще бъдат воини или магьосници в куеста, преразказан, както е наречен в прес съобщението, „със запазената марка на BioWare в разказването на истории“. Това най-вероятно ще рече, че ще има доста избори по време на играта, повечето от които ще водят до едно и също място, само че по различен път.

Разработката е работа на BioWare Mythic, екипът, който стои зад Dark Age of Camelot, но според Пол Барнет от ЕА, че играта няма да бъде ММОG (Massively multiplayer online game – т.е. се играе онлайн от много хора едновременно). Вместо това той сравни Ultima Forever с игрите за един човек или ролевите игри (RPG) за малко хора, като Gate and Dragon Age на Baldur. Що се отнася до монетаризацията на играта, екипът планира първоначално да продава предмети, които нямат особена тежест като златни галеони и по-големи летящи балони с горещ въздух, за да компенсира това, че подарява основната игра. „Няма да продължаваме да ви ръчкаме за пари; просто ще ви оставим на мира“, каза той и с думите си предизвика усмивките на много.
Автор: В.Василев
Източник: kaldata.com

Близо един час с кадри от реална игра на Star Wars: Battlefront 3 изтекоха в популярния видеопортал YouTube. Това е най-детайлният поглед върху играта, който сме виждали до момента. За съжаление екшънът от първо лице никога няма да види бял свят, тъй като разработката му беше прекратена. По създаването на играта работеше екип на Free Radical Design, съобщи Eurogamer.

Сред нивата, които са представени във видеото се забелязват Cloud City, Tatooine и Death Star. Източник на интересното видео са хората от Past to Present. Предполага се, че клипчето е записано между март и април 2008 година.

Сред показаните мисии има такива, свързани с обикновени престрелки, нападения над определени обекти и дори състезания с футуристични превозни средства. Налице е и пример за очакваната технология, позволяваща лесен преход от повърхността на планетата към космическото пространство.

Игралното студио Free Radical Design работеше по създаването на игрите Star Wars: Battlefront 3 и 4 преди LucasArts да дръпнат шалтера на проектите. По третата част е работено около 2 години, макар че едночасовият отрязък, показан в долното видео, е от много ранен етап на работа.

Има различни спекулации, че работата по Battlefront 3 все още продължава в друго студио, но на този етап слуховете за това нямат никакво потвърждение. LucasArts така и не анонсира официално заглавието.

Автор: В.Василев
Източник: kaldata.com

Неделя, 15 Юли 2012 18:41

Наближава дебютът на Final Fantasy 7 за PC

Written by buffu

Игралната компания Square Enix съобщи официално, че версията на Final Fantasy 7 за PC съвсем скоро ще бъде завършена и ще излезе на пазара. В играта ще има 36 нови постижения, с които ще трябва да се справят геймърите, съобщи Eurogamer.

Профилите ще се съхраняват онлайн и ще могат да се споделят с други геймъри. Налице ще бъде и специалният бутон Character Booster, който вдига незабавно здравето, маната и други параметри до максимум. Записът на прогреса в заглавието ще се съхранява на отдалечен сървър, така че постиженията на геймърите ще са на сигурно място и няма риск от изгубването им при повреда на персоналния компютър, който използва играчът.

Final Fantasy е култова поредица от ролеви видеоигри, която се ползва с голяма почит в Япония. Желаещите да закупят седмата версия за PC ще могат да направят това само от електронния магазин на Square Enix. Заглавието няма да се продава на други места.

Минималните изисквания за хардуера и софтуера не са кой знае какви, така че почти всеки геймър ще има шанс да се наслади на ролевото приключение. Нужна е операционна система Microsoft Windows XP, Vista или 7; процесор, който работи поне на 2 гигахерца; 1 гигабайт оперативна памет и съвместима с DirectX 9 видеокарта.

През тази година франчайзът Final Fantasy празнува своя юбилей от 25 години на пазара. Игрите от серията са продадени в тираж от над 100 милиона бройки в световен мащаб.


автор: В.Василев
Източник: kaldata.com

Кой ли не се опита да пусне ММО игри за конзоли и кой ли не се провали в това начинание. Към момента общо взето всички подобни заглавия излизат за компютри. Неотдавна се появи слух, че чаканата от милиони хора по света онлайн фентъзи ролева игра Guild Wars 2 в бъдеще може да се появи за конзоли. Дизайнерът на играта Ерик Фланум, обаче, заяви в едно от последните си интервюта, че да се направи това няма да е никак лесно. Със сигурност е ясно едно нещо - ако някога има версии за Xbox 360 и PlayStation 3, те ще се появят значително по-късно от РС изданието.

„Да се пренесе онлайн игра на конзоли е много сложно нещо, защото те не поддържат нашата система за плащане, а също има доста проблеми с наличната оперативна памет, към която ММО заглавията по правило имат големи изисквания. Общо взето проблемите идват повече от техническата част. Все пак считам, че някой все някога ще ги реши” – заяви Ерик Фалнум.

В момента собствениците на платформите активно се мъчат да решат проблемите със събирането на таксите. Например, Microsoft(според слуховете) готвят да внедрят система за микротранзакции в Xbox Live. За техническите трудности, като че ли нищо не може да се направи – може би трябва да се изчака новото поколение конзоли.

източник: kaldata.com

В интервю за Xbox World 360, някои от създателите на играта разкриват сериозни подробности около дългоочакваната Mass Effect 3. Сред участниците в интервюто са главният звуков дизайнер Rob Blake и старши художниците на околната среда Don Arceta и Noel Lukasewich.

Още в началото Blake разкрива съвместната работа между DICE и Bioware, тъй като двете компании са големи фенове една на друга. Доста ефекти от енджина на Battlefield 3 ще бъдат ползвани в направата на Mass Effect 3. За пример е дадена система, която намалява шума от околните оръжия, когато играча стреля с неговото собствено. Друг нов интересен ефект е звука, който се чува, когато куршума лети в далечината. Този звук няма да присъства в затворени помещения, тъй като куршума най-вероятно няма да стигне далеч. Дизайнерът разкри, че Bioware винаги са работили с няколко композитора едновременно, а до момента числото достига 8. Студиото винаги се опитва да запише собствена музика, но композиторите успявали да придадат доста по-силна емоция към саундтрака на играта.

Относно нивата в Mass Effect 3 Arceta и Lukasewich твърдят, че всичко ще бъде огромно като мащаб, а детайла в тях за пръв път ще е очевиден. При дизайна на Земята например авторите са помислили върху това как биха си представили архитекти сградите на бъдещето. След това са добавили типични неща като венециански щори, което, разбира се, няма да може да намерите на друга планета. Нивата са построени първоначално „здрави“, след което дизайнерите са взимали решения какъв тип разрушение да им причинят. По този начин се достига много по-реалистичен ефект от „този в Gears of War 3, където просто има стотици чували пясък и играча знае от момента, в който влезе в стаята, че тук ще има битка“.

източник: kaldata.com

По думи на Ubisoft размера ще има значение във Far Cry 3. Според компанията играта ще бъде около 10 пъти по-голяма от пространствата предложени във Far Cry 1 и 2. Околностите все още ще са „гъсти“, но главното действащо лице наистина ще е размера.

„Ако забележите гледките и мащаба на първите 2 игри... вземете го и го умножете по 10“, коментира един от създателите на заглавието Jason Vandenberghe пред списание EDGE. „Поели сме инициативата да направим играта огромна, но същевременно „гъста“, така че зад всеки ъгъл да има по нещо интересно. Това е ключов фактор при заглавията с отворен свят все пак. Запитахме се „ако махнем всички противници, по които може да се стреля, може ли все още да се запази забавен ефект в играта?“


Наскоро бяха обявени и морални избори в геймплея, подобни на тези в игрите на Bioware. Те обаче ще са по-различни от елементарен избор между добро или зло решение. „Искам да даря играча с интензивни ситуации, а след това дори не искам да виждам какво ще реши той. Това не е работата на дизайнера.“

Far Cry 3 ще се появи догодина за PC, PS3 и Xbox 360.

източник: kaldata.com

Нов доклад от Gartner Inc. предвижда, че до края на тази година в гейм индустрията ще бъдат похарчени $74 милиарда, а очакванията са до 2015 тази сума да се покачи до $112 милиарда. Заглавието на доклада е "Пазарни Тенденции: Геймърската Екосистема 2011" и в него се твърди още, че сумата от $74 милиарда е увеличение от 10.4% в сравнение с похарчените суми от миналата година. Две трети от парите ще бъдат единствено за софтуер.



„С популяризирането на смартфони и таблети като геймърски платформи игрите ще продължават да бъдат ключов фактор за тези устройства“, смята Tuong Nguyen, аналитик към Gartner Inc. „Мобилните игри са най-сваляния софтуер в повечето App магазини. Поради това пазара на игри ще се увеличи много с разширяването на публиката на различни, нови мобилни устройства.“

„Забелязва се тенденция игрите с месечни такси да започват да отстъпват на безплатни такива с премиум съдържание или рекламиране в самата игра. Тази „мода“ също ще се увеличи благодарение на много социални игри, където онлайн игрането е свързано със социални сайтове и социални платформи.“

Според Nguyen обаче мобилните устройства ще трябва да се развият с доста по-висока скорост от сегашната, за да могат да с в крак с предоставяното от компаниите съдържание.

източник: kaldata.com

 

В последните няколко седмици в интернет се появиха слухове и новини, показващи в какви тежки условия са работили създателите на L.A. Noire. В тази връзка дори стартира разследване от International Game Developers Association.

Според непотвърдена информация, служителите на Team Blondiе трябвало да работят по 110 часа седмично, като дори не са получавали съответните бонуси за извънредно работно време. Ръководителят на студиото Брендан МакНамара(Brendan McNamara) е обвиняван от работещите в грубо и неуважително отношение към подчинените. Освен това около 130 човека въобще не са попаднали в кредитите на играта.

Двама анонимни бивши служители на Team Blondi заявиха в интервю пред Gamesindustry.biz, че по време на работата над L.A. Noire и след излизането на заглавието отношенията между Team Blondi и Rockstar са били силно разстроени, ето защо новата игра на студиото щяла да има нов издател.

Според информация на източника, проблемите са били заради силната убеденост на МакНамара, че L.A. Noire е успешна игра благодарение най-вече на неговия креативен гений, а не на милионите долари вливани от Rockstar.

„Те продължиха да наливат огромни средства в разработката на L.A. Noire, а маркетинговата кампания беше с невиждан мащаб. Без тяхната постоянна поддръжка Team Bondi трябваше да бъдат закрити още преди години”.

източник: kaldata.com

Страница 1 от 3