Новини - emunda.net - PC игри, кодове(чийтове), файлове, онлайн игри emunda.net - PC игри, кодове за игри, файлове, ревюта, чийтове, онлайн игри http://emunda.net Wed, 21 Mar 2012 02:10:35 +0000 Powered by Dr Pham Xuan Hau - Joomla 1.5 bg-bg Guild Wars 2 – отначало за РС после може и за конзоли /novini/item/52-guild-wars-2-–-отначало-за-рс-после-може-и-за-конзоли /novini/item/52-guild-wars-2-–-отначало-за-рс-после-може-и-за-конзоли

Кой ли не се опита да пусне ММО игри за конзоли и кой ли не се провали в това начинание. Към момента общо взето всички подобни заглавия излизат за компютри. Неотдавна се появи слух, че чаканата от милиони хора по света онлайн фентъзи ролева игра Guild Wars 2 в бъдеще може да се появи за конзоли. Дизайнерът на играта Ерик Фланум, обаче, заяви в едно от последните си интервюта, че да се направи това няма да е никак лесно. Със сигурност е ясно едно нещо - ако някога има версии за Xbox 360 и PlayStation 3, те ще се появят значително по-късно от РС изданието.

„Да се пренесе онлайн игра на конзоли е много сложно нещо, защото те не поддържат нашата система за плащане, а също има доста проблеми с наличната оперативна памет, към която ММО заглавията по правило имат големи изисквания. Общо взето проблемите идват повече от техническата част. Все пак считам, че някой все някога ще ги реши” – заяви Ерик Фалнум.

В момента собствениците на платформите активно се мъчат да решат проблемите със събирането на таксите. Например, Microsoft(според слуховете) готвят да внедрят система за микротранзакции в Xbox Live. За техническите трудности, като че ли нищо не може да се направи – може би трябва да се изчака новото поколение конзоли.

източник: kaldata.com

]]> Новини Wed, 06 Jul 2011 14:15:26 +0000 Mass Effect 3 с голямо разнообразие в нивата /novini/item/51-mass-effect-3-с-голямо-разнообразие-в-нивата /novini/item/51-mass-effect-3-с-голямо-разнообразие-в-нивата

В интервю за Xbox World 360, някои от създателите на играта разкриват сериозни подробности около дългоочакваната Mass Effect 3. Сред участниците в интервюто са главният звуков дизайнер Rob Blake и старши художниците на околната среда Don Arceta и Noel Lukasewich.

Още в началото Blake разкрива съвместната работа между DICE и Bioware, тъй като двете компании са големи фенове една на друга. Доста ефекти от енджина на Battlefield 3 ще бъдат ползвани в направата на Mass Effect 3. За пример е дадена система, която намалява шума от околните оръжия, когато играча стреля с неговото собствено. Друг нов интересен ефект е звука, който се чува, когато куршума лети в далечината. Този звук няма да присъства в затворени помещения, тъй като куршума най-вероятно няма да стигне далеч. Дизайнерът разкри, че Bioware винаги са работили с няколко композитора едновременно, а до момента числото достига 8. Студиото винаги се опитва да запише собствена музика, но композиторите успявали да придадат доста по-силна емоция към саундтрака на играта.

Относно нивата в Mass Effect 3 Arceta и Lukasewich твърдят, че всичко ще бъде огромно като мащаб, а детайла в тях за пръв път ще е очевиден. При дизайна на Земята например авторите са помислили върху това как биха си представили архитекти сградите на бъдещето. След това са добавили типични неща като венециански щори, което, разбира се, няма да може да намерите на друга планета. Нивата са построени първоначално „здрави“, след което дизайнерите са взимали решения какъв тип разрушение да им причинят. По този начин се достига много по-реалистичен ефект от „този в Gears of War 3, където просто има стотици чували пясък и играча знае от момента, в който влезе в стаята, че тук ще има битка“.

източник: kaldata.com

]]> Новини Wed, 06 Jul 2011 14:14:48 +0000 Far Cry 3 с гигантски отворени пространства /novini/item/50-far-cry-3-с-гигантски-отворени-пространства /novini/item/50-far-cry-3-с-гигантски-отворени-пространства

По думи на Ubisoft размера ще има значение във Far Cry 3. Според компанията играта ще бъде около 10 пъти по-голяма от пространствата предложени във Far Cry 1 и 2. Околностите все още ще са „гъсти“, но главното действащо лице наистина ще е размера.

„Ако забележите гледките и мащаба на първите 2 игри... вземете го и го умножете по 10“, коментира един от създателите на заглавието Jason Vandenberghe пред списание EDGE. „Поели сме инициативата да направим играта огромна, но същевременно „гъста“, така че зад всеки ъгъл да има по нещо интересно. Това е ключов фактор при заглавията с отворен свят все пак. Запитахме се „ако махнем всички противници, по които може да се стреля, може ли все още да се запази забавен ефект в играта?“


Наскоро бяха обявени и морални избори в геймплея, подобни на тези в игрите на Bioware. Те обаче ще са по-различни от елементарен избор между добро или зло решение. „Искам да даря играча с интензивни ситуации, а след това дори не искам да виждам какво ще реши той. Това не е работата на дизайнера.“

Far Cry 3 ще се появи догодина за PC, PS3 и Xbox 360.

източник: kaldata.com

]]> Новини Wed, 06 Jul 2011 14:13:56 +0000 През 2011 ще бъдат похарчени $74 милиарда за игри /novini/item/49-през-2011-ще-бъдат-похарчени-$74-милиарда-за-игри /novini/item/49-през-2011-ще-бъдат-похарчени-$74-милиарда-за-игри

Нов доклад от Gartner Inc. предвижда, че до края на тази година в гейм индустрията ще бъдат похарчени $74 милиарда, а очакванията са до 2015 тази сума да се покачи до $112 милиарда. Заглавието на доклада е "Пазарни Тенденции: Геймърската Екосистема 2011" и в него се твърди още, че сумата от $74 милиарда е увеличение от 10.4% в сравнение с похарчените суми от миналата година. Две трети от парите ще бъдат единствено за софтуер.



„С популяризирането на смартфони и таблети като геймърски платформи игрите ще продължават да бъдат ключов фактор за тези устройства“, смята Tuong Nguyen, аналитик към Gartner Inc. „Мобилните игри са най-сваляния софтуер в повечето App магазини. Поради това пазара на игри ще се увеличи много с разширяването на публиката на различни, нови мобилни устройства.“

„Забелязва се тенденция игрите с месечни такси да започват да отстъпват на безплатни такива с премиум съдържание или рекламиране в самата игра. Тази „мода“ също ще се увеличи благодарение на много социални игри, където онлайн игрането е свързано със социални сайтове и социални платформи.“

Според Nguyen обаче мобилните устройства ще трябва да се развият с доста по-висока скорост от сегашната, за да могат да с в крак с предоставяното от компаниите съдържание.

източник: kaldata.com

 

]]> Новини Wed, 06 Jul 2011 14:11:07 +0000 Rockstar няма да издават новата игра на Team Blondi? /novini/item/48-rockstar-няма-да-издават-новата-игра-на-team-blondi? /novini/item/48-rockstar-няма-да-издават-новата-игра-на-team-blondi?

В последните няколко седмици в интернет се появиха слухове и новини, показващи в какви тежки условия са работили създателите на L.A. Noire. В тази връзка дори стартира разследване от International Game Developers Association.

Според непотвърдена информация, служителите на Team Blondiе трябвало да работят по 110 часа седмично, като дори не са получавали съответните бонуси за извънредно работно време. Ръководителят на студиото Брендан МакНамара(Brendan McNamara) е обвиняван от работещите в грубо и неуважително отношение към подчинените. Освен това около 130 човека въобще не са попаднали в кредитите на играта.

Двама анонимни бивши служители на Team Blondi заявиха в интервю пред Gamesindustry.biz, че по време на работата над L.A. Noire и след излизането на заглавието отношенията между Team Blondi и Rockstar са били силно разстроени, ето защо новата игра на студиото щяла да има нов издател.

Според информация на източника, проблемите са били заради силната убеденост на МакНамара, че L.A. Noire е успешна игра благодарение най-вече на неговия креативен гений, а не на милионите долари вливани от Rockstar.

„Те продължиха да наливат огромни средства в разработката на L.A. Noire, а маркетинговата кампания беше с невиждан мащаб. Без тяхната постоянна поддръжка Team Bondi трябваше да бъдат закрити още преди години”.

източник: kaldata.com

]]> Новини Wed, 06 Jul 2011 14:09:15 +0000 Производството на PlayStation 4 започва до края на годината /novini/item/47-производството-на-playstation-4-започва-до-края-на-годината /novini/item/47-производството-на-playstation-4-започва-до-края-на-годината

След презентацията на Nintendo Wii U слуховете за новите конзоли на Sony и Microsoft станаха ежедневие. Този път информацията идва от сътрудник на Digi Times Report. Осланяйки се на собствен източник, журналистите твърдят, че производството на PlayStation 4 ще започне в края на тази година, а старта на приставката се планира през 2012.

Това сме го слушали вече поне хиляда пъти, но Digi Times Report имат по-конкретна информация. Според нея, Sony вече са успели да сключат договор с тайванските компании Foxconn и Pegatron Technology за производството на PlayStation 4. Напомняме, че тези фабрики в момента правят PlayStation 3.

За 2012 година Sony искат да произведат и складират 20 милиона конзоли. При това, според Digi Times Report, PlayStation 4 ще бъде комплектован със сензорен контролер, чиито принципи на работа няма да напомнят на PlayStation Move, а по-скоро на Kinect. Новият контролер ще може да фиксира и обработва движенията на различни части от тялото на потребителя.

Sony никога не са коментирали слуховете за PlayStation 4 и продължават да твърдят, че жизненият цикъл на PlayStation 3 е разчетен на десет години и не се планира замяната на конзолата в скоро време. Има една поговорка, според която няма дим без огън, пък и практиката доказва, че всички слухове, свързани със Sony, рано или късно се оказват истина.

източник: kaldata.com

]]> Новини Wed, 06 Jul 2011 14:08:33 +0000 Firefall: скандал между издател и разработчик /novini/item/46-firefall-скандал-между-издател-и-разработчик /novini/item/46-firefall-скандал-между-издател-и-разработчик

Излизащият в края на годината безплатен онлайн шутър Firefall се оказа в центъра на скандал. Разработчиците влязоха в люта разпра с издателя на играта и подадоха съдебен иск. Студиото Red 5 планираше още от самото начало да издаде самостоятелно заглавието в САЩ и Европа. Но източният пазар изисква по-особен подход и за да се наложат успешно на азиатския пазар създателите на играта сключиха договор с корейската компания Wezben. Уви, сътрудничестовото явно не е минало гладко.

Red 5 обвиняват Wezben в множество нарушения на сключения контракт. Те ще се опитат чрез съда да разтрогнат договора и получат обезщетение в размер на 5 милиона долара.
Както честно се случва, подсъдимия си има собствена версия на случая. Компанията Wezben заяви, че е изпълнила всички договорки, инвестирайки в играта почти $25 милиона. Издателят търпеливо е чакал цели пет години, но разработчиците непрекъснато са отлагали датата на излизане. Сега корейците се опитват да се отърват от Firefall, но за целта е трябва да похарчат допълнителни 5 милиона долара.

От Wezben намекнаха, че причина за иска може да се явяват разногласията им с китайския издател The9, притежаващи тлъст пакет от акциите на Red 5. Кой е прав и кой крив – това решава съда. Надяваме се, неуредиците да не повлияят на западния релийз на играта, който се очаква да се състои в края на годината.

източник: kaldata.com

]]> Новини Wed, 06 Jul 2011 14:06:28 +0000 Масови уволнения из гейм индустрията /novini/item/45-масови-уволнения-из-гейм-индустрията /novini/item/45-масови-уволнения-из-гейм-индустрията

 

Клонът за видео игри на Disney не е доволен от закупената преди 4 години компания Black Rock. Студиото, по непотвърдени данни, е намаляло с около 100 човека, от общо 300. Компанията е известна с добре оценената състезателна игра Pure, не особено добре приетата Split/Second и работата по вече поостаряващите MotoGP и Hot Wheels серии. Преди 3 дни се установи, че Disney са променили решението си и са закрили компанията напълно. Потвърдено е, че Black Rock доскоро са се занимавали с разработката на Split/Second 2, но проекта е бил прекратен в ранен стадии.



На 1 юли стана ясно, че Red Fly Studios, познати на геймърите най-вече с Wii версията на Star Wars: The Force Unleashed 2, както и разработката на Thor: God of Thunder и Ghostbusters: The Video Game, също са претърпяли сериозни съкращения. Работата си са загубили 30 човека, но изпълнителният директор на студиото Dan Borth е оптимистично настроен и смята, че компанията ще преосмисли стратегиите си и ще се възползва максимално от бъдещите бюджети.



От вълната с уволнения вчера бяха покосени и Blue Fang, известни със Zoo Tycoon серията. За десетте години, в които студиото съществува, са пуснати цели 14 заглавия във франчайза и са спечелени 11 награди, повечето от които от родителски организации. След излизането на World of Zoo през 2009г. компанията е поела по различна пътека създавайки една игра за iOS и 3 за Facebook. Не е ясно дали заглавията за новите платформи са се представили зле, но резултът са 10 уволнени, от първоначален екип от 30 души. По данни на Gamasutra, дадени от анонимен източник, представящ се за член на Blue Fang, уволнените всъщност са били 25 и са представлявали целия екип разработчици.

източник: kaldata.com

]]> Новини Wed, 06 Jul 2011 14:05:13 +0000 Bioware продължават с обещанията да поправят грешките си /novini/item/44-bioware-продължават-с-обещанията-да-поправят-грешките-си /novini/item/44-bioware-продължават-с-обещанията-да-поправят-грешките-си

След критиката, която Bioware отнесоха, относно начина на изобразяване статистиките на брони и оръжия в Mass Effect 2, разработчиците си взеха поука и върнаха версията на „услугата“ към тази от Mass Effect 1 в третата част. Наскоро обаче продуцент на играта разкри, че в процеса на работа се е стигнало до трети вариант.

„След излизането на Mass Effect 1 доста хора се оплакаха от начина по който се разглеждат броните и оръжията, затова във втората част премахнахме почти всякакви опции свързани с това. Голяма грешка. Този път вместо да се разглеждат екрани пълни с цифри сме направили системата доста по-интуитивна и с много повече детайли. За пример играчите ще имат възможността да променят дори дребни неща като размер на пълнителя на оръжията или скоростта на стрелбата им.“



„Искаме да осигурим и повече избор за играчите. Много геймъри се опитваха да се доближат до противниците за да могат да „разрешат споровете с физически контакти“, но ние така и не им осигурихме нужните средства. След малко обработка на инструмента Omni-tool се получи Omniblade, което ще играете ролята на чудесно оръжие за близък бой. В допълнение към това всеки герой в играта ще има уникални завършващи удари.“ Очаква се Omniblade да бъде нещо като еквивалент на светлинния меч в Mass Effect вселената.

Mass Effect 3 ще излезе за PC, PS3 и Xbox 360 в началото на месец март, следващата година.

източник: kaldata.com

]]> Новини Wed, 06 Jul 2011 14:04:07 +0000 Продажбите на гейм индустрията продължават да спадат трайно /novini/item/43-продажбите-на-гейм-индустрията-продължават-да-спадат-трайно /novini/item/43-продажбите-на-гейм-индустрията-продължават-да-спадат-трайно

Приходите от продажби на игри в Съединените щати спадат плавно от 2009 година насам. През тази година се очаква тази тенденция да се запази и за трети пореден път отчетите да покажат влошаване на финансовите резултати, предаде GameSpot.

Според данни на холандската анализаторска агенция Newzoo, продажбите в гейм индустрията на щатите през тази година ще са на стойност 21.6 милиарда долара. През 2010 година оборотът беше 24.7 милиарда долара и това показва, че индустрията все още не се е възстановила от световната икономическа криза. За последно растеж в приходите беше отбелязан през 2008 година.

Ситуацията не е еднаква във всички сфери на игралната индустрия. Отделни отрасли регистрират растеж и показват добри перспективи за развитие. Първенци в тази област са социалните и мобилните игри. При тях се очаква растеж в приходите, който ще възлезе на 37%, спрямо отчетеното през 2010 година. Добре се развива и бизнесът с игралната продукция, която се доставя онлайн. Там очакваното подобрение възлиза на 11%.

Големите мрежови игри и порталите за елементарни игрички остават в златната среда. Не отчитат загуби и дори регистрират известен растеж – съответно от 3% и 4%.

Малките успехи обаче не могат да компенсират постоянното отстъпление в отраслите, които генерират най-големи суми. Очаква се при конзолните игри спадът да е от цели 20%, а при заглавията за настолни компютри паричният поток ще намалее със 7%. Данните са само за САЩ, но едва ли в останалата част от света тенденциите ще са много по-различни.

Все пак има светлина в тунела, тъй като специалистите от Newzoo очакват 2012 година да е повратна за индустрията и е възможно тя да бъде последната преди началото на подема.

източник: kaldata.com

]]> Новини Wed, 06 Jul 2011 14:03:21 +0000